17 Haziran 2015 Çarşamba

İTİRAF EDİYORUM

                                                          


                                                         

                                                          EVE GELEN TESİSATÇI

selam değerli arkadaşlar ismim Arzu sinopluyum ama ankarada oturuyorum. Yaklaşık 1.65 boyundayım 70 kilo tombolum 24 yaşında 2 yıllık evliyim 1 yaşında oğlum var.Sizlere tesisatçıyla armda geçen sex hikayemi anlatacağım.Kocamın ismi Kaan kocam tornacı sabah çıkar akşam gelir Yorgun olduğu içinde geceleri pek iş görmez sanırım benden sıkılmışmı ne anlamadım gitti.Bende kocamın bu ilgisizliğinden iyicene sıkılmıştım. sabahın erken saatlerinde mutfağın tesisatı patlamıştı mutfaktaki halılar sular içinde kalmıştı. Bizim binanın en altı cadde üstü olduğu için tesisatçı dükkanı var. Hemen tesisatçıya gittim rica ettim geldi.Tesisatçının adı Nevzat 35 yaşlarında 1.75 boylarında kumral fiziği sportif yakışıklımı yakışıklı biri.Nevzat tesisatı tamir etmek için geldiğinde üstümde pijamam vardı.Nevzat sürekli bana bakıyordu.Bakışları hoşuma gitmiyor değildi bana her baktığında istr istemez gülümsüyordum.Nevzat cesaret hapımı yutmuştu ne benimle çok samimi olmaya başlayınca işin ciddiye bindiğini fark ettim. Kocamla yaklaşık 2 aydır hiç cinsel ilişkiye giremedim.Kocama her yanaştığımda sürekli bahane uydurup durdu.Bende hafifiten abazalaşmıştımki nevzata kuyruk salladım.Nevzat tesisatı halletikten sonra teşekkkür amaçlı kahvaltı hazırladım.Beraber kahvaltı yaparak bir yandanda sohbet ediyorduk.Nevzat bir ara çamaşır makinalarından bahsedince benimde çamaşır makinamda bir bozukluk vardı onu söyledim.Nevzatta bakabilirmiyim arızasını yapabilirsem yapıyım dedi tamam diyip ayaklandık.amaşır makinasını açınca içinde bazı iç çamaşırlarım vardı onu çıkardım.Nevzatta iç çamaşırlarımı görünce abaza bir ses tonuyla ne kadar güzel bişeymiş diyince bende boş bulunup bunları bide üstümde bir görsen deyip lafı ağzımdan kaçırdım.Eyvah nededim ben böyle diye içimden geçirdim.Nevzatta tabikide görmek isterim diyince ya şeyyy felan demeye başladım kusura bakma lafı ağzımdan kaçırdım demeye başladım.Nevzat artık öyle abazalaşmıştıki nevzatı durdurmak mümkünmü artık herşey olacağına varırı deyip kendimi nevzata teslim etmeye karar verdim.Nevzata kendisinden hoşlandığımı söyledim.Nevzatla hemen ayak üstü öpüşmeye başladım kalçalarımı sıkmaya başladı.Ellerini aklçamın arasına atıp göt deliğimi parmaklamaya başladı.Bende öyle sıcaklık bastiki ter içinde vıcık vıcık oldum.amımın üstündeki ter taneciklerini hissetmeye başladım.Nevzata kısık sesle yatak odya gidelim dedim.Çoğu uyandırmadan diğer odaya götürdüm.Yatak odsına döndüğümde Nevzat soyunmuş yatakta sikini kaldırmış okşuyordu sanki bıçağını biliyormuş gibi smile ifade simgesi.Bende pijamamı bir çırpıda çıkardım küldu flan çıkarınca nevzatın gözü kat ve kat açılmaya başladı.Heleki nevzatın amıma kalçaları bakışı vardı beni parçalıcak nerdeyse nevzatı dahda azdırıp önünde domalıp göt deliğimi iyicene görmesini sağlıyordum.Nevzat dayanamayıp yataktan fırladığı gibi beni kucağına oturttu.Kucağına oturtmasıyla sikini göt deliğime zorlayınca hafifi inlemeye başladım diliyle boynumu sömürmeye başladı.Boynumu öyle yalıyorduki emmesiyle boynuma kan doldu.Sikini göt deliğime zorlamasıyla hafiften sokmaya baladı öyle çok acıdıki hemen kucağındna kalktım.amımı sikinin hizasına getirip üstüne oturdum.Siki amımın derinliklerine sokmaya başladı.Kucağında zıplamaya başladım.Aradan 5 dk geçmeden nevzat amımın içine boşaldı.Boşalmasına rağmen sikini amcığımdan çıkarmadım tekrar azdırmak için dudaklarına ateşli öpücük kondurdum sikinin amcığımın içinde tekrar sertleştiğini hissedince nevzatın kucağında daha hızlı daha sert zıplamaya başladım sikiyle amcığımı eze eze bastıra bastıra gidip gelmeye başladım bir eliylede götümün deliğine parmağını geçirmişti.Yaklaşık 10 dk boyunca nevzatın kucağında gidip geldikten sonra nevzat amcığımın derinliklerine fışkırarak boşaldı.Siki ancığımda sönene kadar çıkarmadım adeta sike hasret kalmıştım.Nevzat yeter dedi ama ben yetmez diyince nevzat kalkmak istedi sikini amcığımda çıkardığımda amcığımdaki spermler akmaya başladı peçeteyle sildikten sonra nevzat toparlanıp giyinip gitti.Ben ise yatakta çırılçıplak zevki yarıda kalmış mutsuzdum.Saç fırçasını elime alıp göt deliğime sokup çıkardıkça rahatlmaya başladım.Götüm kanayana kadar soktum ve öyle derinden boşaldımki yatak spermlerle berbat olmuştu.Bende rahatladıktan sonra toparlanıp 2 ayın hıncını çıkarmanın mutluluğu içindeydim.



78 yorum:

  1. Mrb Ben Goktu Ankara'dan Yaş: 27 Uzun boylu esmer Atlatik bir vucudum var Spor yapmayi cok seviyorum oldukca neşeli sempatik bakimli bir insanim Bir Bayanla Tanismak istiyorumm özelden veya mesaj atabilirler şehir fark etmez 05531495966

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar kendini mutsuz huzursuz sexse susamış hisseden bayanlar arayin zevkin doruklarına beraber çıkalım 0546 543 3065 arayin

      Sil
    2. k.marastan Mert evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

      Sil
    3. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
      Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
    4. Geri zekali birde tlf yazmis. Bulunmaz hint kumasi sanki okuz

      Sil
    5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm bayanlar evli çiftler arkadan verenler arayabilirsiniz 0536 311 69 19 sex için

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM ARKADAŞLIK VE sohb SOHBET IÇIN BURDAYIM. WHATSAAP VE facebook FACEBOOK TA RESIMLERIMI GÖREBILIRSINIZ. TATLI CICI SEMPATIK BAYANLAR TERCIHIM ISTANBUL MALTEPE DE YAŞIYORUM YAŞ FARKETMEZ KENDINE ÖZGÜ BIR BAYAN OLURSA SEVINIRIM. 0539 838 42 25 HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  6. Giresun ve çevre illerden evli yada dul bayanlar arayin seksi birlikte yaşayalim yaş sınirim yok fizik güzel olması yeter 0542 769 30 60

    YanıtlaSil
  7. Mrb ben istanbul anadolu yakasindan murat benimle gizliligi prensip olan evli dul bekar gercek olarak seksi seven doyumsuz ve saatlerce iri aletimi alacak beni yiyip bitirecek bayanlar cekinmeden mesaj atabilirsiniz seks ve mutluluk telefonda bi mesaj kadar yakinim vegzlilik benim icin ön plandadir gercek bi dost olduguma konusup sevistigimizde anlayacaksiniz zaten hatunlari mutlu etmek benim işim seksi cok seviyorum ve erken bosalmak gibi bi problemim yok bundanda emin olabilirsiniz 05325695766 NOT.LUTFEN SANALCILAR GAYLAR UZAK DURSUN

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben istanbul anadolu yakasindan murat benimle gizliligi prensip olan evli dul bekar gercek olarak seksi seven doyumsuz ve saatlerce iri aletimi alacak beni yiyip bitirecek bayanlar cekinmeden mesaj atabilirsiniz seks ve mutluluk telefonda bi mesaj kadar yakinim vegzlilik benim icin ön plandadir gercek bi dost olduguma konusup sevistigimizde anlayacaksiniz zaten hatunlari mutlu etmek benim işim seksi cok seviyorum ve erken bosalmak gibi bi problemim yok bundanda emin olabilirsiniz 05325695766 NOT.LUTFEN SANALCILAR GAYLAR UZAK DURSUN

    YanıtlaSil
  9. MERHABA BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ,SEMPATİK BAYANLAR TERCİHİM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. - 0546 835 34 10 - HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  10. merhabalar ben istanbul etilerde oturuyorum türkiyenın en büyük holdinglerinden birinin yönetim kurulu üyesiyim ortaköyde ultra lüks villamda bayanları bekliyorum 0531 471 01 67

    YanıtlaSil
  11. MERHABA BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ,SEMPATİK BAYANLAR TERCİHİM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. - 0546 835 34 10 - HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  12. Sert kalın damar 23 cm sekse aç bi insanım hatunlar arayınız şehir yer önemli değil 05311614556

    YanıtlaSil
  13. Sert kalın damar 23 cm sekse aç bi insanım hatunlar arayınız şehir yer önemli değil 05311614556

    YanıtlaSil
  14. Ben kemal ankaradan kendine güvenen bayanlar arasın 05439795952

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heycanlı ve zevkli gün geçirmek isteyen haımlar yaş fark etmez05414929763

      Sil
    2. Heycanlı ve zevkli gün geçirmek isteyen haımlar yaş fark etmez05414929763

      Sil
  15. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0546 835 34 10 )

    YanıtlaSil
  16. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  17. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0546 835 34 10 )

    YanıtlaSil
  18. Merhaba kendini mutsuz huzursuz sexse susamış hisseden bayanlar arayin zevkin doruklarına beraber çıkalım 0546 543 3065 arayin

    YanıtlaSil
  19. Selam istanbul dan Kemal zevkin aşkın doruğuna varmak isteyen hanımlar arayın beraber ulaşalım bu zevke aklınızın almayacağı şeyler yaşatmaya ne dersiniz 05353107306

    YanıtlaSil
  20. gülümsemeyi ve sohbeti seven ve yatağında benim gibi büyülü dudak ve parmakları olan biriyle baş edebilicek kadar tutkulu ve bunu bana itiraf edebilicek kadar cesur ve çılgınsan ara tanışalım 0543 820 01 36

    YanıtlaSil
  21. HERKESE MERHABA,
    BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
    NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

    NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

    YanıtlaSil
  22. Mrb kendini husursuz mutsuz sekse hasret kalmıs sammi gizlilige önem veren bayanlar 5412978763

    YanıtlaSil
  23. Murat k.maraş sadece gizliliğe önem veren bayanlar 551 186 3657

    YanıtlaSil
  24. TATLI, CİCİ, SEMPATİK BAYANLAR MERHABA....

    HERKESE SELAM, BEN KAAN 29 YAŞINDA İSTANBUL BOSTANCI'DA YAŞIYORUM. HAYATI DOLU DOLU EĞLENCELİ YAŞAMAK İSTEYEN HER YAŞTAN BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK KURMAK İSTİYORUM.
    RESİMLERİMİ FACEBOOK VE WHATSAPP'TA GÖRMENİZ MÜMKÜN.
    LÜTFEN KENDİNİ VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BAYAN ARKADAŞLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM.
    -- HAYALLERİNİZİ YAŞAMANIN ZAMANI --
    HOŞÇAKALIN 0551 167 05 95

    YanıtlaSil
  25. Merhaba ben yavuz istanbuldan 28 yasinda 1.85 boyundayim.. ne istedigini bilen birlikte unutulmaz anlar yasayabilcegim bayan arkadas ariyorum...bu isler her onune gelenle yapilmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven cok cok cok onemli yasanan hersey aramizda sir kalicak bu benim icin cok onemli...gercekten guzel biseyler yasamak istiyosan 0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  26. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  27. Tekirdağ ve çevresinden gizliliğe önem veren ateşli bayanlar öncelikle belirteyim kesinlikle arayıp rahatsız etmem siz nezaman ararsanız ozaman konuşur görüşürüz gizlilik benim için çok önemlidir bu yüzden evli bayanlar gönül rahatlığıyla arayabilir yatakta kural tanımam vajina yalamayı çok severim penisim 19cm kalın ve damarlı kendine güvenen dürüst ve bakımlı bayanlar arkadan alan genç kızlar saatlerce sevişip vajinasını yalatmak isteyenler 0535 733 22 96 sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  28. Adana dan kerem kendine güvenen bayanlar evli dul bekar farketmez arayın sadece bayanlar bekliyorum 0532 746 7904

    YanıtlaSil
  29. Adana dan kerem kendine güvenen bayanlar evli dul bekar farketmez arayın sadece bayanlar bekliyorum 0532 746 7904

    YanıtlaSil
  30. Mrb. Bayanlar ben istanbuldan akın yas 28 boy 1.83. kilo 70 net 23cm oldukça atletik ve siradisi biriyim. Gerçek bir ilişki arıyorum sexte doyumsuz olan bayanların telefonunu bekliyorum.. Karşılıklı mutlu olalım sevgi aşk yok sadece ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan foto bana ait. sadece bayanlar mutlaka arayın utanmaya çekinmeye gerek yok. 0544 414 42 44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Merhaba istanbuldan yavuz ben 28 yasinda 1.85 boyunda kumral yakisikliyim...
    Sexi cok seviyorum ve karsimdaki kadini mutlu etmesini bilirim kendime guveniyorum...
    Sunuda soylim benim icin karsilikli guven ve gizlilik cok cok onemli yasanan hersey aramizda sir kalicak bu benim icin cok onemli...
    Eger sende karsilikli guven ve samimiyet icinde hem arkadaslik hemde cinsel anlamda biseyler yasamak istiyorsan ara tanisalim 0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  32. Slm ben yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim...istanbul da oturuyorum...tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak...benim icin karsilikli guven cok onemli her sey sex degil tabiki yeri geldiginde arkadas yeri geldiginde cinsel yonden bir birimizi sexe doyurabilecegim bir bayan arkadas ariyorum eger gercekten ciddiysen 0505 056 86 39 ara tanisalim

    YanıtlaSil
  33. İş icabı İSKENDERUNDAYİM hem masör hem jigoloyum gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın görüşelim..0534 696 4725....sadece iskenderundan...24 cm

    YanıtlaSil
  34. İş icabı İSKENDERUNDAYİM hem masör hem jigoloyum gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın görüşelim..0534 696 4725....sadece iskenderundan...24 cm

    YanıtlaSil
  35. İş icabı İSKENDERUNDAYİM hem masör hem jigoloyum gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın görüşelim..0534 696 4725....sadece iskenderundan...24 cm

    YanıtlaSil
  36. Slm ben yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim...istanbul da oturuyorum...tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak...benim icin karsilikli guven cok onemli her sey sex degil tabiki yeri geldiginde arkadas yeri geldiginde cinsel yonden bir birimizi sexe doyurabilecegim bir bayan arkadas ariyorum eger gercekten ciddiysen 0505 056 86 39 ara tanisalim

    YanıtlaSil
  37. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.BAYAN ARIYORUM.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  38. Kocasini aldatmak istiyenler 05352910016

    YanıtlaSil
  39. İst dan bayanlar ararmisin olgun ne istedini bilen 5323005176 ismail

    YanıtlaSil
  40. İst dan bayanlar ararmisin olgun ne istedini bilen 5323005176 ismail

    YanıtlaSil
  41. Selam ankaradan lıselı bayanlar 05542804507

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. SLM BEN ANKARADAN KENAN 37 YAŞINDA 175 BOY 78 KİLO ESMER YAKIŞIKLI BİRİYİM ARAMAK İSTERSENİZ TANIŞALIM 0546 860 70 95 ÇEKİNMEYİN ERKEKLER ARAMASIN LÜTFEN.

    YanıtlaSil
  44. Ben Dr. OKTAY (Psikolog ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda ANKARA ve CEvresi REAL gorusmek işsteyenler... Etkileyici ve bakımlıyım.. Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak, orada kalacak. 0545 325 61 61.. Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE.. 0 545 325 61 61....
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. 0 545 325 61 61..

    SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...

    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61... (SADECE BAYANLAR)..(TÜM TURKİYE VE YURTDISI)

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  45. Slm ben Levent . sexse aç olan evli dul bekar bayanlar tanıştıktan sonra görüşme imkanıda olabilir isteyen bayanlar tlf 05541303313bekliyorum Gizlilik prensibimdir

    YanıtlaSil
  46. Merhaba! ben. mert. 37. istanbuldan. kendini. mutsuz. hiseden. kapalı. eviller. dul. bayanlar. mutluluk. sizinde. hakınız. yetrki. isteyin. anlatılmaz. yaşanır. 05319407018.

    YanıtlaSil
  47. Slm ben Levent . sexse aç olan evli dul bekar bayanlar tanıştıktan sonra görüşme imkanıda olabilir isteyen bayanlar tlf 05541303313bekliyorum Gizlilik prensibimdir

    YanıtlaSil
  48. Selam guzelllikleri paylasmak isdermisiniz bayanlar zevkli renkli anlari doyasiya yasamak dilegiyle adanadan sahin 174 boy 83 kilo 52 yas Icten samimice simsicak guzelllikler 0553 604 09 19

    YanıtlaSil
  49. Selam İstanbul’da 41 yaşında boşanmış bekar erkeğim yanlız yaşıyorum 0532.762.40.59

    YanıtlaSil

  50. Mert Demir7 Mart 2018 23:12
    Merhaba! ben. mert. istanbuldan38. mutsuz. bayanlar. mutluluk. sizin. hakınız. yeterki. isteyin aramanız. yeterli. özelikle. kapalı bayanları. bekliyorum 05319407018

    YanıtlaSil
  51. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  52. 0543 282 86 18 SLM BN İST SİKİLACİ KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ SEKS YASAMAYI AZLYN GERCEK SEKSI ZEVKİ FANTAZIYI DOYA SIYA YASAMAK İSTEYEN ÖNCE GİZLİK GUVEN DİYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 89 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSIN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  53. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  54. Slm bayanlar evli çiftler arkadan verenler arayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  55. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIOLO KORAY SEKSE AC OLAN SDINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOS VE GÜZEL Bİ SEKS VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EŞİNLE MUHTESEM Bİ FANTAZI YASAM İSTEYEN EŞİNDEN GIZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN GÜVENILIR SIRDAŞ Bİ JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN ÖNCE GİZLİK GÜVEN DİYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARIN PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN NE İSTEDIYINI BİLEN GERCEK SEKSI FANTAZIYI YASAMAK İSTEYEN ARASI NOT 19CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  56. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  57. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  58. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  59. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  60. Merhaba ben Tufan bursa dan 30yasinda bekarim 1.78boyunda 70kilo esmerim mavi gozluyum sekse cok duskunum eger benim gb delive seksi seven cilginliklari fantazileri seven bayan varsa aramasini bekliuorum 0546 572 0902

    YanıtlaSil
  61. Merhaba evli çiftler ve bayanlar ben İzmir'den yaş 46 tanışmak isteyen arayabilir tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler arayın tanışalım 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  62. ANKARADAN ÖMER 0545 829 83 57 ARAYIN PİŞMAN OLMAZSSINIZ

    YanıtlaSil
  63. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil
  64. Yaşım 33 Gaziantep doğumluyum ismm tunç heyecan v güven severim 35 50 yaş arası bakımlı bayan seviyrm çevre illerde olan v kendine güvenen sır 9lsun diyen bayan arkadaşlara sesleniyorum.05439590343 gerçek sır taşıyabilir görüntülü vya normalden konuşabilirsiniz önce güven olabilir saygilr

    YanıtlaSil
  65. Merhaba ben eyüp ist üsküdarda oturuyorum kombi teknik servisiyim 1.75 boy 79 kg yeşil gözler kumralım yakışıklı atletik tanışmak isteyen olursa sevinirim ama evli bayanlar yazmasın 43 yaşındayım 0536 691 12 50

    YanıtlaSil
  66. Olgun atletik güvenilir deneyimli zevkli hoş sohbetli Ciddi düşünen bayanlar evli çift fantazilerinizi gerçekleştirmek isteyen ciddi olanlar istanbul 05413362435

    YanıtlaSil
  67. Ahmet aktif olgun biriyim dürüstlüğe önem veren evli çift dul bayanlar 533 257 05 38

    YanıtlaSil
  68. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil